Lang geleden.

11 08 2013

Ik heb mijn blog een beetje laten versloffen. Druk met opknappen in mijn huis, op vakantie geweest, ouders, zus en zwager op bezoek, En natuurlijk hoogseizoen in het hotel. En hoogseizoen met de brugarbeiders. Kortom, geen tijd en geen zin om iets te schrijven. 

Wat is er gebeurd de afgelopen tijd? Ben op vakantie geweest naar Noord-Ierland, prachtig. Veel mooie gebieden gezien, een aanradertje.

En ik heb gezinsuitbreiding; Ziva stond plotseling voor de deur, ik vermoed een in de steek gelaten poes. Rood met wit en langharig. Ben nu bezig om haar toonbaar te maken, ze zat vol met klitten en aangezien wij niet in het bezit zijn van een trimsalon, probeer ik het zelf. Duurt even, maar we gaan de goede kant op. Bono is nog steeds sceptisch, zo’n langharig stuk vreten in huis, hij laat af en toe even zien wie hier de baas is. Niet dat Ziva erg onder de indruk is, maar wij dames laten de macho’s maar in de waan. 

Deze dinosaurus is nu in het bezit van een i-Phone, duurde even voordat ik hem kon gebruiken, moest mijn simkaart passend maken en in mijn enthousisasme nging dat niet helemaal goed. Maar goed, ik ben er nu achter hoe ik kan bellen en sms-jes sturen, dus er zit vooruitgang in. Nu nog even uitvinden hoe ik foto’s op de computer zet en dan kan ik een foto van Ziva plaatsen.

Nog een weekje en dan wordt de brug geopend, kunnen we eindelijk naar de andere kant van het fjord zonder rekening te houden met de ferry-boot.  Zal wel raar zijn zonder al die brugarbeiders. We hebben de laatste tijd tussen de 80 en 100 arbeiders bij het ontbijt en avondeten gehad, en dan nog alle gasten. Dus nu bereiden we ons voor op stille dagen. Hoewel, er is een tunnel bij Oslo gesloten door een brand, en die tunnel geeft aansluiting op een van de belangrijkste verkeerswegen naar het westen. En dat betekent dat iedereen nu over de Hardangervidda moet en dat is dan weer gunstig voor ons. Vol hotel en veel gasten voor het restarant.

Ik heb ook nog bezoek gehad van Christoph en Catrine, die waren een paar dagen in Eidfjord en stonden ineens voor de deur. Heel gezellig.

En nu ga ik een bakkie doen.

 

groetjes


Acties

Information

Eén reactie

11 08 2013
René en Ingrid

Hoi Yvon, leuk weer eens iets van je te lezen. Gezellig 2 monstertjes in huis die jou gezelschap houden. Zo te lezen heb je het druk in het hotel. En bezoek uit Nederland, hartstikke leuk. Nou groetjes en succes met de stille of drukke dagen in het hotel de komende tijd.
Hier gaat alles zijn gangetje, we gaan nog steeds veel op pad om te fotograferen. dat is toch wel een blijvende en af en toe een beetje verslavende hobby hoor. René zijn foto-uitzet groeit gestaag door. Hij plaatst op div. sites en af en toe valt hij met een foto in de “prijzen”, ik moet zeggen de eer die hij ermee krijgt en misschien een beetje naamsbekendheid, maar wel leuk natuurlijk.

Ingrid

Plaats een reactie