Verhuisdrukte

2 06 2016

Dit weekend verhuis ik naar downtown Eidfjord , en ben druk bezig met de laatste dingen in te pakken, adreswijzigingen door te geven enz. En tussendoor werken 🙂

En door alle drukte ben ik zo gek als een deur! Vorige week ging ik even op en neer naar NL, parkeer ik mijn auto bij het treinstation in Voss en kom dan tot de ontdekking dat ik mijn koffer ben vergeten. En ik had hem nog wel klaar gezet bij de deur, haha.

Vandaag was ik om 8.15 uur op mijn werk en begon gelijk met het uitchecken van gasten. Komt Borghild binnen (rond 8.45 uur) en vraagt: ” ben je nu net begonnen?” En ik: “nee, maar ik kon gelijk aan de bak”. Borghild: “je staat voor vanavond 18.30 uur op de lijst”. Maar weer naar huis dan, wordt een lekkere lange dag zo.

Gisteren is ons koffiewinkeltje geopend, hartstikke druk en veel goede commentaren. We verkopen, broodjes, gebak diverse soorten koffie en thee en mooie souvenirs.

Tot gauw

 

.

Acties

Information

Geef een reactie

