En weer een paar stapjes verder…

23 05 2016

Zo, mijn huis is verkocht voor de vraagprijs, de overdracht is rond 1 juni. Het weekend daarna vind de verhuizing plaats, ik ga tijdelijk in Eidfjord wonen en dat komt goed uit, want mijn auto is ook al verkocht. Ik heb hem nog tot dat ik verhuis naar Eidfjord, dan heb ik hem niet meer nodig.

Nu ben ik ook volop bezig met het regelen van de verhuizing naar NL, eigenlijk heb ik helemaal geen tijd meer om te werken, haha. Maar dat moet, wil toch graag alle rekeningen hebben betaald voor ik terug ga. De terugkeer staat gepland rond 15 september, maar jullie kennen mij, als ik het in mijn kop krijg, kan het heel goed zijn dat ik eerder kom.

Inmiddels ben ik ook aan mijn meniscus geopereerd, en gelukkig is de pijn een stuk minder. Heb nu alleen nog maar pijn door de slijtage in mijn knieen en mijn rug, maar daar probeer ik maar niet te veel aan te denken, haha.

Nou, ik ga weer verder met dingetjes regelen.

 

groetjes

 

 

Acties

Information

One response

23 05 2016
yolan

Je hebt lekker de vaart erin! Ik zal je bed vast openslaan ;))

Geef een reactie

