Even bijkletsen

6 01 2013

Even een  overzichtje van alles wat er de laatste tijd is gebeurd in het hoge natte noorden.

De laatste 2 maanden van het jaar zijn omgevlogen, heel erg druk in het hotel, wat ons zelfs stress opleverde. Zowel Borghild als ik hadden het gevoel dat we geen controle meer hadden over alles wat er gebeurde en moest gebeuren. Superstress! Voor mij kwam daar ook nog eens de verbouwingsstress thuis bij, kortom te weinig tijd, teveel te doen.

Inmiddels ben ik begonnen met het afwerken van mijn te doen lijst, en de stress is verdwenen, heb controle over alles. Jippi.

22 december hadden we een kerstfeestje voor al het hotelpersoneel bij mij thuis, reuze gezellig. Iedereen had wat te eten meegenomen en het was een geslaagde avond. Ik verheugde me al op Julaften (kerstavond), die zou ik bij Borghild en familie doorbrengen, Helaas heerste er een virus hier in Eidfjord (spugen en diarree) en net toen ik dacht dat ik de dans was ontsprongen, sloeg het virus toe. Uitgerekend op Julaften, ik heb dus de kerstdagen ziek thuis doorgebracht. Na de kerst belde Borghild om te vragen hoe het ging en nodigde zij mij uit voor een verlaat kerstdiner. Reuze gezellig, er heerst altijd een gezellige chaos in huize Borghild, haha en de kinderen waren door het dolle heen omdat ik kwam. Ik heb veel cadeautjes gekregen (opengemaakt door de kids) en Knut Hendrik had speciaal iets voor mij gemaakt. Een kerstpostzak, daar kon ik dan al mijn kaarten in bewaren.

Met oud en nieuw heb ik gewerkt, samen met Borghild, Clara en Rene. Zelfs nog gedanst met een van de gasten en de tijd vloog om.

Maar gelukkig is alles weer bij het oude, leuk al die feestjes maar ook weer lekker zonder al die poespas. Dit weekend ben ik vrij, heb dus mooi de tijd om dingen van mijn lijstje te doen 😉

Groetjes,

 

Acties

Information

Geef een reactie

