opknapbeurt huis

22 11 2012

Zo, eindelijk ligt mijn nieuwe vloertje er in. Ziet er erg licht en gezellig uit. Alle meubels voor de woonkamer zijn gearriveerd en dat is dan ook de enige plaats in huis waar het echt gezellig is. 

Morgen ga ik van die lekkere luie kussens voor op de bank kopen en dan is het helemaal af.

Nu de rest nog 😉 Kreeg net bericht dat de schuifdeurkasten voor de hal en de hobbykamer maandag worden geleverd. Mooi, dan kan onze klusjesmann lekker aan de slag. 

 

Nu nog wachten op de nieuwe stereo/blueray/dvd-speler, de oude heeft de geest gegeven. Iets met kortsluiting. De nieuwe heeft surroundspeakers ZONDER draadjes, en daar hou ik van ;-).

Verder is het druk in het hotel met verschillende arrangementen en de kerstvoorbereidingen. Hier in Noorwegen begint de adventstijd volgende week. En aangezien ik mij aangepast heb in mijn nieuwe land, heb ik de eerste kerstaankopen al binnen, haha.

Gisteren voor controle bij de dokter geweest, alle bloedproven zijn ok, ik ben zo gezond als een vis. Waarom ik dan zo slapjes ben is mij een raadsel, misschien moet ik maar eens een weekje naar de zon in het nieuwe jaar. 

En het roken???? Ik rook wel minder nu, maar werd kotsmisselijk van de medicijnen (letterlijk), dus daar ben ik mee gestopt. Nu maar op eigen kracht proberen ;-).

Ik hou jullie op de hoogte.

 

groetjes

Acties

Information

2 responses

28 11 2012
yoeff

En, staan je kasten ook nu? Ben heel benieuwd hoe het er allemaal uitziet!
Plaats je een keer foto’s?

kus,
zus

28 11 2012
yvono

De kasten zijn maandagavond laat geleverd. Maar ik hoop dat we ze snel in elkaar kunnen zetten ;-). En ik heb een nieuwe kaartlezer besteld, dus de foto’s komen er aan.
PS, het kabeltje van mijn telefoon is nog steeds spoorloos 😉

kus zus

Geef een reactie

