Een nieuw leven

9 11 2012

Ja, het is D-day voor mij, eigenlijk RV-day. Rookvrij!

Was gisteren bij de dokter om bloed te laten prikken (niks ernstigs maar voel me zo slap als een vaatdoek) en toen kwam het er spontaan uit; kan ik medicijnen krijgen om te stoppen met roken? Ik heb nog nooit iemand zo snel een recept zien uitschrijven.

Vanmiddag kan ik de medicijnen ophalen. Ik heb hier eerder goede resultaten mee behaald, dus nu gaat het zeker ook lukken. Heerlijk idee, hoef  ik van de winter niet meer buiten een peukie te roken in -15 graden, en wat een geld ik bespaar. De prijs voor een pakje met twintig sigaretten ligt rond de12,50 euro, niet dat ik dat betaal, ik krijg ze geleverd vanuit Tsjechie, maar toch.

Vanmorgen lekker een stuk wezen wandelen, samen met Gunnlaug (de moeder van Borghild) en daarna een bakkie thee met haar gedronken. Nu is het wachten op Kari en Kjærand, die komen een nieuwe voorraad hout voor de kachel brengen, laat de winter maar komen ;-).

En het is me eindelijk gelukt om de oude keukenkastverlichting weg te halen, dankzij mijn nieuwe gereedschapset. Ja, man de deur uit en dan moet je wel, he. Nu alleen nog de nieuwe verlichting er onder schroeven en met 1 KLIK (misschien 3) bevestigen. Ik probeer het in ieder geval, moet me toch zeker lukken als alleenstaande dame. Ik heb in ieder geval ook zo’n handig schroeftolletje gekocht, komt altijd van pas 😉

Acties

Information

One response

10 11 2012
yoeff

Wat goed! Gaat je zeker weer lukken. Ben nu al trots op je, zus.

Geef een reactie

