Triest!

5 11 2012

Een triest bericht in het AD over de ouders van Tim, die een persconferentie geven over de rouwadvertentie voor hun zoon. Hij heeft het voor gezien gehouden na jarenlang getreiterd en gepest te zijn. 

Ik ben bang dat de persconferentie weinig indruk maakt op de treiteraars, maar je zou bijna hopen dat die mensen zelf op een punt komen dat ze het voor gezien houden. Anders wil ik ze wel een handje helpen.  Waarom doen mensen dit? Voelen ze zich supermachtig wanneer ze treiteren? Zijn ze zelf stukken beter dan een ander?

Helaas kunnen we niets meer doen voor Tim, maar laten we proberen andere jongeren te helpen door meteen te reageren als we zien dat iemand wordt gepest.. PESTEN en TREITEREN kan niet!!!! 

Zo, dat moest ik even kwijt.

 

Dan nog even goed nieuws, werd net gebeld dat mijn laminaat is gearriveerd. Dus ben nu druk bezig om de ingebouwde garderobekast te slopen. Onbewust slopen gaat mij heel goed af, maar als ik het bewust doe gaat het een stuk minder. En mijn nieuwe meubels komen volgende week maandag in plaats van vandaag. Problemen met de bezorgauto. Maar ik blijf lachen ;-))

Acties

Information

Geef een reactie

