Klote kaboutertjes

4 11 2012

Heb ik eindelijk mijn foto-camera teruggevonden (achter de stereo????), werkt mijn kaartlezer niet met de windowsversie die ik heb. Grrrrr. Dan maar foto’s van mijn telefoon op de pc zetten, NEEEEEE, het benodigde kabeltje ligt ergens in een doosje, dat dan weer in een verhuisdoos ligt en mijn kaboutertjes weten niet in welke doos.

Kortom, jullie moeten nog even wachten op foto’s van de metamorfose. Van mijn huis, niet van mij 😉

Morgen worden mijn nieuwe salontafel en kast geleverd, het begint weer op een huis te lijken. Volgende week komen de banken. Gelukkig maar, want nu heb ik een stoel in de kamer staan, die door prins Bono in beslag is genomen. Het is een constante wedstrijd wie er het eerst in de stoel springt, meestal gewonnen door prins Bono. 

En nu is het wachten op het bestelde laminaat, schijnt onderweg te zijn ;-). Ik heb al gekeken of ik hetzelfde bij een andere winkel kan kopen, maar helaas verkopen die een ander merk. En ik wil natuurlijk niets anders. Even doorbijten dan maar. Verder heb ik schuifdeurenkasten tot aan het plafond besteld, die eind november geleverd worden. Welk jaar, dat weten we nog niet ;-))

Verder gaat alles goed ;-D

Acties

Information

One response

6 11 2012
yolan

Kleine mannetjes… leuk hoor, maar je hebt er geen ruk aan. Verstoppen je snoertjes, nemen je zetel in beslag, maar nemen ze je het sloopwerk uit handen. Neuhhhh!

grtz,
zus

Geef een reactie

