IKEA vervolg

28 10 2012

Yes, eindelijk is het gelukt! Vandaag opnieuw geprobeerd de LED-verlichting onder een van de keukenkastjes

te bevestigen, en ja hoor, na slechts 3 ” klikken” zat-ie eronder. En ook nog even een IKEA ladenkastje in elkaar gezet, ging in 1 keer goed. 

Foto’s komen gauw, hoop ik ;-)). Ik heb van alles ingepakt om ruimte te krijgen in de gang en de hobbykamer, en ben bang dat mijn fototoestel in een van de verhuisdozen is beland. Geen idee waar die is ;-)). Maar jullie krijgen de foto’s te zien zodra de camera weer tevoorschijn wordt getoverd. 

Over toveren gesproken, ik hoop dat ik morgen te horen krijg wanneer het bestelde laminaat wordt geleverd. De plaatselijke bouwmarkt zou morgen weer eens bellen naar de fabrikant. Ben benieuwd!

groetjes

 

Acties

Information

Geef een reactie

