Winter

25 10 2012

Las net in het AD dat de NS geen treinen met antivries mag behandelen en daardoor verwachten zij ernstige vertr agingen in de winter. De reden is dat de producent van de treinen geen garantie biedt op treinen die met de antivries zijn bbehandeld. ???????? Misschien tijd voor een ANDERE PRODUCENT? Stel je voor dat hier in Noorwegen de autoproducenten alleen maar garantie bieden in de zomer. Laat die auto maar in de garage staan in de winter, want wij garanderen niets ;-))

Over winter gesproken; vandaag sneeuwt het af en toe, de sneeuw blijft nog niet liggen maar voor ons gevoel is de winter begonnen. Mijn auto staat nu bij de garage, vandaag wisselen zij mijn zomerbandjes in winteerbandjes. Pfff, laat die winter maar komen ;-)) Ik ben voor bereid.

Verder wacht ik nog steeds op mijn bestelde laminaat, ga straks maar weer even informeren. Begin het een beetje zat te worden, de enige kamer die nog leefbaar is, is de woonkamer, de rest staat vol met dozen, boeken en andere spullen.

EN, hou jullie vast, IK ben afgelopen dinsdag wezen trainen!!!! We hebben sinds kort ZUMBA-training in ons dorp. Hartstikke leuk, en ik blijf er mee doorgaan ondanks de spierpijn die ik nu heb. AU!

groetjes

Acties

Information

One response

25 10 2012
yoeff

Als dat laminaat er straks is, dan zumbaa je dat er zo in natuurlijk! Leuk dat je begonnen bent. Niks gebroken?

Geef een reactie

