Een wonder………….. en IKEA

21 10 2012

Eindelijk ben ik de trotse eigenaar van mijn huis. Heeft even geduurd door alle bureaucratie en onwetendheid van de mensen die er aan werkten, maar nu is het eindelijk afgerond. De eigendomspapieren krijg ik met de post, ga er voor het gemak maar vanuit dat dat ook wel minstens een maand duurt ;-))

Met dank aan mijn zussie, is de woonkamer hartstikke opgeknapt. Zeg maar gerust dat die een complete metamorfose heeft ondergaan. Nu is het alleen wachten op de nieuwe meubels en gordijnen, en dan is het helemaal af.

En dan IKEA……….., ik heb daar LED keukenverlichting gekocht voor onder de kastjes. Gisteren zou ik die wel even bevestigen. Heel eenvoudig volgens de tekening, een KLIK en klaar is Yvonne. Die KLIK werkt als je het van te voren uitprobeert, maar niet onder de keukenkastjes. De enige die KLIKTE was ik, ik ben daar niet zo geduldig in. Na de eerste keer dacht ik; meid, een kop koffie en een sigaretje doet wonderen en dan probeer je het opnieuw. Na heel veel bakken koffie en sigaretjes was ik op het punt beland om gewoon maar een nieuwe keuken INCLUSIEF verlichting te gaan kopen. Pfffff. Heb nu maar besloten de hulp van Saulius (de wonderklusjesman in het hotel) in te roepen. Dan neem ik lekker een bakkie koffie, terwijl hij los gaat op de keukenverlichting.

Heb trouwens ook een bureau en een ladenkastje aangeschaft bij IKEA, ben er nog niet aan begonnen, maar het zou zomaar kunnen dat Saulius een heleboel werkt heeft in dde toekomst.

Maar ik zie geen problemen met het vloerkleed dat ik heb gekocht ;-))

groetjes

 

 

Acties

Information

2 responses

21 10 2012
Jannie

Hey Yvon, GEFELCITEERD met je EIGEN HUIS. Wie had toch nog eens gedacht…..Heeeel veeeel woonplezier, maar dat lukt wel met of zonder hulp van de wonderman hahahaha. Veel liefs uit capelle, Jannie

21 10 2012
yoeff

Van harte gefeliciteerd! Met het huis én de klusjesman. Gaat hij ook je vloer leggen? Ik kan in elk geval de komende jaren geen vakantie meer opnemen 😉 Mag niet meer van mijn baas, dat is zo’n keihard mokkel… haha. En eh, wanneer komen de fotootjes op je site? Ben erg benieuwd naar het kleed.

Geef een reactie

