Stuntelig??? Nuuuuuh

7 07 2012

Vanmorgen 8 uur, ik parkeer bij de achteringang van het hotel. Ik heb een grote ventilator bij me (ja, pa en ma, die ik ooit van jullie heb gehad), zodat het een beetje koeler wordt in de afwashoek van het hotel. Ja, we hebben hier temperaturen gehad van 27 graden. Gehad, want nu regent het weer.

Maar goed, ik dwaal af. Ik sta niet direct bekend om mijn geduld en zie dan ook niet in waarom ik niet alles (handtas om miijn nek, ventilator in mijn ene hand, sleutels in mijn andere hand) in 1 keer mee naar binnen kan nemen, terwijl ik gelijktijdig de auto op slot doe, de acheringang van het slot draai, deur open doe (balancerend op 1 been, het andere been houdt de deur open) en een praatje hou met een van de Denen, die het allemaal lachend aankijkt. Eindelijk had ik de deur ver genoeg open, zodat ik naar binnen kon springen, maar ik was niet snel genoeg en de deur sloeg met een klap weer dicht. Stel je dit voor:  ik binnen met sleutels en een halve ventilator, de rest van de ventilator en de handtas buiten. Ik dacht dat de Deen een flauwte kreeg van het lachen.  Ik de deur weer opengezwiept, de rest naar binnengetrokken en nog even uitgelegd aan de Deen, dat het nog erg vroeg was. Waarop hij antwoordde dat hij me erg ¨søt¨ vond, wat letterlijk vertaald zoet betekent, maar in dit geval vertaald kan worden als vertederend (zoals je over baby’s praat). Stel je voor, 53 jaar en de elegance van een nijlpaard en dan ben je vertederend ;-)).

Acties

Information

2 responses

18 07 2012
yoeff

Hilarisch! Wat een beeld! lol lol lol
Elegant, nijlpaard en vertederend. Je ziet het zo voor je!
Zijn er ook foto’s?????

kus
zus

18 07 2012
yvonne

Ben geen voorstander van persvrijheid, dus geen foto’s!! Haha.
And the story continues, lees het nieuwste stukje maar eens.

Geef een reactie

