HOERAAAAAAAAAAAAAAAAAAA

27 06 2012

2 weken terug kreeg ik te horen dat ik mijn huis kan kopen voor 550 000 kroner, wat ik natuurlijk doe ;-)). Heb geen tijd gehad om het eerder te melden, ik had vakantie en heb samen met John de buitenkant van MIJN huis en de tuin in orde gemaakt.

Het dak en de buitenkant van MIJN huis met de hogedrukreiniger onder handen genomen, verven doen we volgend jaar (wit met rode raamkozijnen). Daarna al het gras gemaaid en een bloembed aangelegd, planten gekocht en geplant. Het ziet er nu gezellig uit. Ook nog even het terras en de keldertrap schoon gespoten, garage opgeruimd en gereorganiseerd. Krakende deuren gesmeerd, kastjes verhangen, nog meer planten en bloemen gekocht en geplant. Kortom, de vakantie is voorbij gevlogen.

Nu begonnen met plannen maken voor binnen, alles moet lichter en praktischer en plannen voor de achtertuin volgend jaar. Er moet een houten terras met een kleine vijver komen, die dan niet dieper mag zijn dan 30 cm. Anders moet je er een hek of een net om/overheen bouwen. Er kunnen kinderen in verzuipen, en dat in een land dat bestaat uit fjorden. Heb nog nooit een net over het fjord gezien of een hek langs het fjord. Typisch noors ;-.))

Verder gaat alles goed hier, redelijk weer, af en toe regen maar ook mooie dagen. In ieder geval een stuk beter dan vorig jaar. Ben zelfs bruin geworden.

Groetjes

 

 

Acties

Information

One response

1 07 2012
yoeff

Wow wat ziet JOUW huis er mooi uit nu! En JOUW tuin ook!
Weet je zeker dat dat veiligheidsnet en de maximale diepte voor kinderen is bedoeld? Of leren ze je een beetje kennen?
En eh… misschien zijn die fjorden gewoon Noorse bluf. Kan best zijn dat die ook maar maximaal 30 cm diep zijn. 😉

kus
zus

Geef een reactie

