Hup Yolan Hup

10 06 2012

Mijn zussie gaat vandaag een wereldprestatie leveren. Ze loopt mee in de Ladies Run. Ik heb net met haar gesproken, ze is zenuwachtig en ze mist me. Nou, ik mis haar ook. Had er graag bij geweest, langs de lijn dan, niet meelopen. Haha.

En zoals ik tegen haar zei, ik ben er in gedachten bij. Als ze onderweg gezelschap van een vogeltje krijgt ben ik dat, hoogstwaarschijnlijk het vogeltje dat zich te pletter vliegt tegen een boom of lantaarnpaal, haha.

Maar ik ben trots op je, zus. Ik vind het een hele prestatie om mee te doen, ben ergens een beetje jaloers dat je dit allemaal doet. Het enige wat ik gepresteerd heb de laatste tijd is: 1 geopereerde arm, 1 arm met ontsteking, broodmes in mijn vinger en een zware glazen vaas die van de kast op mijn hoofd viel. Nu ik er over nadenk, is dat eigenlijk ook een hele prestatie. Er zijn er niet zo veel die me dat na doen ;-))-.

 

Veel succes en ik hoor je na de loop!

Acties

Information

One response

25 06 2012
yoeff

Hihi! Ja, jij hebt weer je eigen kwaliteiten! Hoewel ik ook niet achterblijf hoor: ik heb rechts een pijnlijke heup, links pijn in mijn been vanuit mijn rug en trap af of trap op lukt alleen nog lekker als mijn knieën warmgedraaid zijn. Ouderdom komt met gebreken, zullen we maar zeggen.

Geef een reactie

