Ouder, maar niet wijzer.

5 06 2012

Net als ik denk dat het weer helemaal goed gaat met mijn geopereerde handje, duikt er weer iets nieuws op. In mijn andere handje!

Afgelopen zondag was ik vrij en ik besloot de (op vrijdag gekochte vitrinekastjes voor de keuken) in elkaar te zetten. Je bent klusser of je bent het niet, nietwaar. Alles ging goed, ik moest alleen nog de glasdeurtjes bevestigen. Eerst een koffiepauze dacht deze dame, dus koffie gezet, peukie erbij en ff op de bank zitten. De glazen deurtjes lagen op de vloer, en omdat ik bijna mijn nek brak toen ik met mijn bakkie naar de bank liep, dacht ik dat het een goed idee was om de deurtjes tegen de kamerdeur aan te zetten. Bono volgde alles met grote belangstelling.

Deurtjes tegen de deur, ik wil net een slok koffie nemen, en daar gaat het ene deurtje schuiven! Ik heb alle wereldrecords ver springen geslagen, Bono schrok zich rot en kon geen kant uit toen hij mij voorbij zag zeilen. En een kat in het nauw………!

Hij beet me, niks aan de hand, het bloedde een beetje. Schoongemaakt, zalfje er op en verder klussen. Gisteren werd het een beetje rood en stijf en vanmorgen was het heel erg rood en stijf. Dokter gebeld en nu heb ik een ontstoken arm. Het is niet helemaal zeker of het door Bono zijn beet is gekomen, er zit namelijk ook een piepklein gaatje in mijn arm, wat lijkt op een insectenbeet. Dus nu is er bloed afgenomen, ik heb een tetanusspuit gekregen en antibiotica. Komt wel weer goed.

De nieuwe dokter vroeg zich wel af of ik vaker ongelukjes had, ik kwam namelijk binnen gewandeld met een pleister op mijn vinger omdat ik me vanmorgen met het broodmes in mijn vinger had gesneden toen ik een lunchpakketje voor een gast wilde maken. Gelukkig was Rene in de buurt om gauw pleisters te halen, die begint ook al te zuchten als ik weer eens wat heb ;-)). Wat zou ik toch zonder jou moeten, ventje?

Maar verder gaat alles goed ;-))

 

Acties

Information

One response

6 06 2012
yoeff

Gelukkig wissel je links en rechts af, anders ben je zo onthand, he 😉

kus
zus

Geef een reactie

